Παρασκευή 11 Μαΐου 2007

Συνέντευξη από έναν βρυκόλακα...

Ναι ναι Γεωργία μου, δεν έχω πρόβλημα.. . Φυσικά και θα σε βοηθήσω στην δουλειά σου.. Τι λες τώρα φυσικά και δέχομαι να μου πάρεις συνέντευξη... Στείλε μου το ερωτηματολόγιο και θα σου το στείλω απαντημένο...

(Αμάν πια! Για πόσο θα βοηθάω τους άλλους για να ανέβουν σε αυτό που κάνουν;; Ταπεινή δημοσιογράφε...)

1)Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Η απόλυτη ευτυχία για εμένα είναι κάτι σαν την νίκη του ΚΚΕ στις εκλογές, ακούγετα καλό σαν ιδέα αλλά μάλλον είναι ανεύφικτο...

2)Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Ο κλωτσίες του Κρητικού στην πόρτα μου...

3)Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Δεν θα ξεσπούσα ποτέ στα γέλια, τι μου έχουν κάνει άλλωστε; Ξεσπάω σε άλλους !

4)Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Ο οίκτος μου... Μπορώ να νιώσω για τον καθένα σας!

5)Το βασικό ελάττωμά σας;
Οι φίλοι μου!

6)Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Ερωτικά, δεν τα πάω πολυ καλά, οπότε δεν μπορώ να μου κρατήσω κακία!

7)Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Μάλλον με τον Εφιάλτη, πραγματικά με αηδιάζουν οι 300, πολύ αμερικανάκια για την εποχή τους.

8)Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
H Georgia, πολύ λίγα λεφτά γι'αυτά που κάνει.

9)Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Πανόρμου-Κατεχάκη...
Τόσο μικρή διαδρομή,
τόσες πολλές εκπλήξεις!


10)Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ο Χάρης Ρώμας, είμαι υπέρ της ανακύκλωσης και μόνο αυτός έχει πιάσει το νόημα.

11)Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Όλοι οι άντρες φίλοι μου έχουν ένα κοινό! Μία ξαδέρφη ή φίλη που την λένε Αρετή!

12)... και σε μια γυναίκα;
Το ότι δεν θα μοιάζει στην μάνα μου, και δεν θα θέλει να την λέω πεθερά μου.. (Οι δύο μεγαλύτεροι εφιάλτες της ζωής μου σε μία πρόταση? Τελικά άξιζαν οι συνεδρίες...)

13)Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Δεν έχω, μόνο έναν φανταστικό, ο οποίος θα κάνει τον Φοίβο να μην ξαναγράψει ΠΟΤΕ τραγούδι... Μπορεί να είναι και ένας μανιακός δολοφόνος...

14)Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δεν ξαναβόσκω άλλες βουβάλες...

15)Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Το όνομα του Ρόδου, σε ένα σημείο λίγο πιο πάνω απο το φρύδι μου, όταν μου το πέταξε η μάνα μου μετά την ανακοίνωση για την τιμή του Eurotrip...

16)Η ταινία που σας σημάδεψε;
"Φοβού τους Έλληνες" , μετά από αυτή πείστηκα ότι ο ελληνικός cinema-ς δεν θα έχει ακμή ποτέ..

17)Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Γουστάβος Κλιμτ ( Κάποια στιγμη έπρεπε να σοβαρευτώ..Ποτέ μην παίζετε με τις τέχνες)

18)Το αγαπημένο σας χρώμα;
Πορτοκαλί, μου θυμίζει τα ρούχα μου...

19)Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το "Number One", εγώ το προώθησα!

20)Το αγαπημένο σας ποτό;
Red Beer, Mac Farland... Τέλεια!

21)Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Πριν πολλά χρόνια μου είχαν κανει πρόταση για το Big Brother, αν είχα μπει θα είχα καταφέρει να εκδώσω το βιβλίο με τις συνταγές μου...

22)Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Τον νεοπλουτισμό, είανι χειρότερο ακόμα και απο τα MacDonalds στην Κηφισσιά!

23)Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να παίζω με τα νεύρα των άλλων... Τ Α Σ Π Α Ε Ι!

24)Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ότι κάποια στιγμη θα γράψω ένα Άρλεκιν και θα γίνει best-seller!

25)Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Σε ποιά περίπτωση λέμε αλήθεια... Γιατί τα μαθαίνω πάντα τελευταίος??

26)Ποιο είναι το μότο σας;
"Τέρας είσαι , τέρας!!"


27)Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Δεν με ενδιαφέρει.. Απλά σαςπαρακαλώ θέλω να με κάψεται, δεν θελω να με φάνε τα σκουλίκια...

28)Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Κοσμά, το τέλος έχει φτάσει, η μεγάλη αλήθεια θα φανερωθεί μόνο σε εσένα, Καθώς ο Jack γυρίζει απο τους The Others η Kate του αποκαλύπτει..."

29)Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Μισώ τα πάντα, θέλωνα ξεκινήσω ένα κίνημα που θα μείνει γνωστό ως "Τα παιδιά των καμμένων λουλουδιών"

Αυτά Γεωργία μου, ελπίζω να σε βοήθησα στην νέα σου αρχή.. (Ποίος δενθα ήθελε να διαβάσει συνέντευξη μου, έστς και σε περιοδικό των Ιεχωβάδων...) Good Luck!

1 σχόλιο:

Γεωργία είπε...

Αρχικά να σ' ευχαριστήσω δημόσια που μου παραχώρησες την πρώτη σου συνέντευξη...Την επόμενη θα μου την δώσεις με άλλες ερωτήσεις που θα έχω σκεφτεί εγώ.

"1)Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Η απόλυτη ευτυχία για εμένα είναι κάτι σαν την νίκη του ΚΚΕ στις εκλογές, ακούγετα καλό σαν ιδέα αλλά μάλλον είναι ανεύφικτο..."

Σε καλώ να το ξανασκεφτείς...Και σαν αστείο δεν ακούγεται χαρούμενο.

"8)Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
H Georgia, πολύ λίγα λεφτά γι'αυτά που κάνει."

Παλιόπαιδο, με συγκίνησες...

"16)Η ταινία που σας σημάδεψε;
"Φοβού τους Έλληνες" , μετά από αυτή πείστηκα ότι ο ελληνικός cinema-ς δεν θα έχει ακμή ποτέ.."

'Νταξ'...όπως σου ξαναείπα, τότε κιε γώ τρόμαξα, αλλά μετά μου πέρασε, είδα καλύτερες ταινίες.

"18)Το αγαπημένο σας χρώμα;
Πορτοκαλί, μου θυμίζει τα ρούχα μου..."

Και τα ρούχα σου επίσης θυμίζουν πορτοκαλι.

"27)Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Δεν με ενδιαφέρει.. Απλά σαςπαρακαλώ θέλω να με κάψεται, δεν θελω να με φάνε τα σκουλίκια..."

Οκ, θα το αναλάβω εγώ.

"28)Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Κοσμά, το τέλος έχει φτάσει, η μεγάλη αλήθεια θα φανερωθεί μόνο σε εσένα, Καθώς ο Jack γυρίζει απο τους The Others η Kate του αποκαλύπτει..."


Είσαι spoiler με χέρια, φρύδια και πόδια!!

Πληροφορίες