Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2008

Bye Bye 2007... Κλαψ Κλαψ....




Αγαπημένε μου Γενάρη,

Είσαι ο καλύτερος μήνας του χρόνου, γιατί είσαι ο πρώτος, είσαι το καινούριο μετάαπό κάθε τι παλιό και πάντα δείχνεις μια καονούρια αρχή....

Το 2007 τολμώ να πω ότι ήταν ένα από τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου.... Αν και αν με ρωτήσεις τί θυμάσαι από αυτό στο μυαλό μου είναι πολύ απλά διατεταγμένο:

-Καταλήψεις από Γενάρη




Ακρως βαρετή περίοδος που κοπροσκηλιάζαμε με όλα τα κορπόσκυλα, αν και είχε πλάκα, όλοι περιμέναμε την εκδρομή....








-Εκδρομή στην Ευρώπη




Μια λέξη... All_the_Money!!!

Ήταν τέλεια...








-Πάσχα
Κράτησε μια εβδομάδα, οικογενειακά... αλλά δεν έχω καμοία φωτογραφία από εκείνη την περίοδο...


-Εξεταστική Χειμερινών




Ε κάτι κάναμε και τότε... Εδώ είμαστε στο αμάξι του Νικόλα, κάπως άβολα...









-Εαρινό εξάμηνο/Εξορμήσεις στην πόλη






Όλοι θυμόμαστε τί ακολούθησε μετά από αυτή την σκηνή, ε Μαρία;;;;








-Καλοκαίρι

-Βομβαρδισμός προβλέψεων για την ημερομηνία των εκλογών.../... εκλογέΣ

-Εξεταστική Διπλή, ουφ...

-Χριστούγεννα....

Και ξαφνικά 2008... Ούτε κατάλαβα πως πέρασε ο καιρός, θα μου πεις εδώ δεν κατάλαβες πως περάσανε 4 χρόνια στην σχολή σου, θα καταλάβαινες για τον 1 χρόνο ;

Εν τέλει πλάκα είχε, λέω να το ξανακάνω....

Happy new F!@#$%^&*ing year!!!! (Αν και κάπως αργά...)

2 σχόλια:

Γεωργία είπε...

Δε φτάνει που χρησιμοποίησες φωτογραφία που ΕΓΩ τράβξηα, χωρίς να μου αποδώσεις τα πνευματικά μου δικαιώματα για το καλλιτεχνικό σας πορττρέτο στο Μιλάνο (για τη δεύτερη φωτο μιλάω φυσικά), δεν έβαλες ούτε ΜΙΑ δικιά μου φωτογραφία...Αλλά έτσι είναια υτά...έβαλες ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ μόνο...
@!!@$#@%$&%$^%^%$#

Menelaos Gkikas είπε...

Μαμπέλ Ζιγκουλάτ!

Πληροφορίες